این شما و این نسل جدید هیوندای النترا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 29 آبان 1394
بازدید : 1131
نویسنده : بنیامین سلمانی

طراحی داخلی هیوندای الانترا ۲۰۱۷ نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است. زبان طراحی خطوط شکسته‌ی هیوندای در تمام بخش‌های داخل خودرو قابل مشاهده است. این مساله در کنار تغییر نشانگر‌های سرعت و دور موتور باعث شده است تا الانترا در بخش داخلی خود جلوه‌ی لوکس‌تری را نمایان کند. در بخش سیستم‌های سرگرمی و ناوبری دو نمونه‌ی هفت و هشت اینچی قابل سفارش است که هر دو از اندروید اتو پشتیبانی می‌کنند.

پیشرانه‌ی انتخاب شده برای نسل جدید الانترا نمونه‌ی چهار سیلندر و دو لیتری است که توانایی تولید ۱۴۷ اسب بخار توان در کنار ۱۳۲ پوند فوت گشتاور را دارد. در خصوص مصرف الانترا هیوندای میزان ۷.۳ لیتر در سیکل ترکیبی را اعلام کرده است. جعبه دنده‌ی الانترا ۲۰۱۷ نیز در دو مدل ۶ سرعته اتوماتیک در کنار ۶ سرعته دستی برای مدل SE در نظر گرفته شده است. هم‌چنین پیشرانه‌ی ۱.۴ لیتری توربوشارژ شده به قدرت ۱۲۸ اسب بخار و گشتاور ۱۵۶ پوند فوت به همراه جعبه دنده‌ی هفت سرعته دو کلاچه برای عاشقان سرعت در دسترس خواهد بود.

هیوندای الانترا ۲۰۱۷

هیوندای در بخش شاسی از سازه‌ی قوی‌تری در نسل جدید الانترا بهره برده است. سازه الانترا ۲۰۱۷ به میزان ۵۷ درصد از فولاد مقاوم بهره برده است که این میزان در نسل قبلی ۲۱ درصد بوده است. هم‌چنین هیوندای تلاش زیادی کرده است تا از ورود صدا و لرزش به داخل کابین جلو گیری کند. غول خودروسازی کره در همین راستا از شیشه‌های ضخیم‌تر در کابین، مواد جاذب صدا در محفظه‌ی موتور و لاستیک‌ها و بوش‌های جدید در سیستم تعلیق استفاده کرده است.

هیوندای الانترا ۲۰۱۷

انواع مختلفی از سیستم‌های ایمنی و کنترل بدنه در الانترا قابل سفارش است. سیستم ترمز خودکار اضطراری، سیستم تشخیص لاین‌های جاده و حفظ خودرو در مسیر مناسب، کروز کنترل تطبیق‌پذیر و سیستم تشخیص خطر در نقاط کور راننده بخشی از آپشن‌های امنیتی الانترا ۲۰۱۷ است.

 

منبع:زومیت




:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: هیوندا , النترا , الانترا ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 808
بازدید کل : 123353
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com